Thursday, February 21, 2008

काँचो उमेरका कांचा हरफहरु

"म"
मलाई डोसा एकदमै मिठो लाग्छ,
तर ढिंडो चाखेकै छैन।
मलाई मिनिस्कट एकदम सुहाउंछ,
तर फरिया-चोली लगाएकै छैन।
******************
मलाई म्याडोनाका गीत मुखाग्र छन,
तर कुमार बस्नेतका सुनेकै छैन।
मलाई पियानो राम्ररी आउँछ,
तर सारंगी देखेकै छैन।
*******************
मलाई एथेन्से एकदमै मन पर्छ,
तर लुम्बिनी पुगेकै छैन।
विश्वाज्वतिमा रंगिला फेरि चले हुन्थ्यो,
तर दक्षिणा हेरेकै छैन।
******************
म बिदेशी भाँडा माझ्न मन्जुर छु,
तर गाउँमा खुकुरी पिट्न लाज लाग्छ।
किनकी मेरी प्रेयसी शहरकी हुन,
तर मेरो घर कहाँ हो सोचेकै छैन।
******************

रोजाइ

पिउनु नै त हो,
कोक, प्यास र पेप्सी नै पिए पनि त हुने
खै किन मिर्नोभ, नसा र खुकुरीमै जान्छ मन
दुख्नु नै त हो,
रोग, भोक र गरीबीमै दुखे पनि त हुने,
खै किन तरुनी थाइकटहरु नहाँस्दैमा दुख्छ मन

ब्यापार नै त हो,

आलु भ्यान्टा, वा पुरी फ्यान्टाकै गरे पनि त हुने,
खै किन सोझा सिधा चेली बेटिकै गरिन्छ यहाँ
प्रदर्शन नै त हो,
पहिलो नै हुने गरी सम्पूर्ण गरे पनि त हुने,
खै किन आधा-आधा गरेर पछि-पछि परिन्छ यहाँ।

बस्नु नै त हो,
काम, कर्तब्य र निस्ठामै बसे पनि त हुने
खै किन मिर्मिरे परेलिहरुमै बस्छ दिल
सताउनु नै त हो,
गाउँघर र देउरालीकै मायाले सताए पनि त हुने
खै किन नाग्बेली चुल्ठोको यादले नै सताउँछ मन।

जिउनुनै त हो,
माया, प्रेम र सद्भावमै जिये पनि त हुने,
खै किन घ्रिणा, द्वेष, र शोषण मै बाचिन्छ
यहाँ,मर्नु नै त हो,
दुखी, गरिव वा मातृभूमीकै लागि मरे पनि त हुने,
खै किन फेसनी लभको सानो ट्राजेडी मै मरिन्छ यहाँ।

2 comments:

Unknown said...

Jyadai ramro kavita lekhnu bhayeko chha. Antim haraf tira besi ramailo lagyo.

Manoj Karkee said...

Thanks mahesh dai/bhai.

Yo Mahesh dai parnu bhayo ki Mahesh bhai?